Poelettidel rõõmustavad sind uues kuues Põltsamaa mahlad ja joogid, valmistoidud, hoidised, sinepid ja smuutid. Aasta lõpuks on terve Põltsamaa tootevalik riiulitel uutes pakendites.
Värskendasime Põltsamaa brändi, et sa saaksid selgema pildi meie toodete tervislikkusest, kvaliteedist, koostisest, tootmisviisidest ja meie soovist pakkuda mugavaid toidulahendusi, mis vastavad kaasaegsele maitsele ja ootustele. Oleme mitu head aastat töötanud selle nimel, et meie tooted muutuksid kaasaegsemaks ja kestlikumaks. Et mainitud arengud saaksid väärilise väljenduse, siis otsustasime värskendada kogu Põltsamaa brändi. Poelettidel on juba märgata uue välimusega mahlasid ning valmistoite ja kohe varsti saavad uue kuue kõik meie tooted.
Teistest suurema uuenduskuuri on saanud Topz, mille leiad nüüd Valmis nime alt ja helgemast pakendist. Jätsime alles Põltsamaale omase punase ja valge värvi, kuid uuendus tõi kujunduses kaasa tänapäevasema ja puhtama ilme.
Uhkusega jätkame oma tunnuslausega “ehtne ja hea”. Slogan on ajaga veel paremaks muutunud, andes kogu Põltsamaa brändi visioonile senisest sisulisema tähenduse. Õun on Põltsamaaga kaasas käinud meie ajaloo algusest. Eestimaalastele armsaks saanud punane õun püsib auväärsel kohal meie logos ka edaspidi.